duminică, 26 iulie 2009

Motorhead





"Ceausescu nu prea era rock'n'roll ." spuse Lemmy Kilmister in pauza dintre 2 cantece . Ace of Spades , Metropolis , Jailbait , Another Perfect Day , toate aceste cantece + multe altele intr-un recital de o ora pe care nu am sa-l uit prea curand . Nu au fost multi oameni , dar au fost de ajuns . Sonorizarea nu a fost cine stie ce dar pe mine nu m-a deranjat . A contat faptul ca am ajuns sa-i vad live . Am urlat , am facut poze , am cunoscut oameni noi si m-am distrat . Acum pot sa va spun ca stiu Gara De Nord pe de rost ( prietenii stiu de ce :)) ) . Nu as fi putut sa ajung la BestFest fara voi , care m-ati votat ( un concurs foto cu poze de la concerte organizat de cei de la BestMusic ) . Va multumesc din suflet !

Site oficial aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu